Jeroen Stoker
Jeroen Stoker Designer & Front-End Developer
Bericht delen:
Linkedin
  Alle berichten     Blogberichten laten schrijven?
21 januari 2020 16:00

Get your tickets!

CM Specialist introduceert een ticketsysteem voor support vragen.

Tickets illustratieMet het oog op continue verbetering van onze ondersteuning hebben wij bij CM Specialist onderzoek gedaan naar een oplossing voor het sneller en efficiënter helpen van onze klanten. Wij hebben geconstateerd dat er veel vragen van klanten blijven liggen omdat ze ondergesneeuwd worden in mailboxen. 

Daarom introduceert CM Specialist een nieuw e-mailadres voor alle ondersteuningsvragen! Via support@cmspecialist.nl zullen alle mailtjes op een plek verzameld worden. Hier kunnen we ze gemakkelijk als ticket oppakken, verdelen en toekennen aan de juiste collega’s met de juiste kennis voor de betreffende vraag.

Zo willen wij voorkomen dat vragen te lang blijven liggen en/of eerst meerdere collega’s afgaan voordat ze bij de juiste persoon terecht komen. 

Wat betekent dit voor mij als klant?

Dit betekent dat onze klanten vanaf heden hun vragen kunnen sturen naar support@cmspecialist.nl. Vanuit deze box zal één van de beschikbare collega’s zo snel mogelijk contact opnemen.

Uiteindelijk willen wij de tickets gaan koppelen aan de klantenkaart (momenteel in ontwikkeling) zodat onze klanten kunnen inzien wat hun openstaande tickets zijn en welke tickets reeds zijn afgehandeld. Tickets zullen onderverdeeld worden in onderhoud gerelateerde vragen en overige vragen.