Contentmarketing

  • Hoger scoren in Google met relevante en waardevolle content
  • Je merk versterken
  • Je specifieke doelgroep bereiken
  • Vergroten zichtbaarheid van je bedrijf
Aan de slag!

Wil je aan de slag voor de beste resultaten? Kies dan voor een complete online marketingstrategie of specifieke kanalen.

Ik wil graag:

Je merk versterken

Contentmarketing is onderdeel van je online marketingstrategie en gaat hand in hand met contentoptimalisatie.

Het doel van contentmarketing

Bij contentmarketing gebruik je content niet direct om je product of dienst te verkopen maar om bijvoorbeeld inhoud of informatie te delen met je doelgroep (of ze te vermaken). Je creëert relevante en hoogwaardige content om je (online) autoriteit op een bepaald gebied te vergroten, je merk te versterken (branding), of het publieke vertrouwen in jouw product of dienst te vergroten. Onbekend maakt onbemind, tenslotte. 

Met kwalitatief goede content scoor je hoger in Google. Onze tip: creëer goede content met professionele webteksten.

Voorbeelden van contentmarketing

  • Blogs
  • Nieuwsberichten
  • Social mediaposts
  • Video’s
  • Handleidingen
  • Infographics
Joel van der Horst
Joel van der Horst Leertouwer Bromfietsen B.V.

Beloven geen gouden bergen

Bij CM Specialist weten ze waar ze het over hebben. Beloven geen gouden bergen, maar realiseren een perfect werkende website, met alle mogelijkheden! Geen vraag te moeilijk of te veel. Een bedrijf van niet praten maar doen!

Paul Janssen
Paul Janssen Bovino B.V.

Super goed advies!

De communicatie met de CM Specialist is duidelijk en altijd goed bereikbaar.

Leon Coolen
Leon Coolen Multitube Engineering B.V.

Multitube Engineering B.V. werkt al enige jaren prettig samen met CM Specialist. Bekwaam team, praktisch advies, functionele tools, heldere achtergrond omgeving en snelle service. Onze websites en webshops worden goed gevonden.