Werkwijze

Om jouw webshop te laten maken

Om tot een goed resultaat te komen is een goede structuur minstens zo belangrijk. Maar ook bij het opzetten van een webwinkel zijn er uitzonderingen. Iedere webwinkel is immers uniek. Daarom hanteren we bij het maken van een webwinkel de volgende werkwijze:

stap een

Een oriënterend gesprek

We maken een afspraak voor een oriënterend gesprek. In dit gesprek komt het doel van jouw site, de gewenste uitstraling en het type bezoeker waar jij je op richt aan bod. Ook bekijken we hoe we de webwinkel als tool binnen jouw bedrijf kunnen gebruiken. Na dit gesprek ontvang je een offerte.

stap twee

Het ontwerp

Op basis van een of meerdere gesprekken maken we een ontwerp. Als het ontwerp klaar is plannen we een afspraak om deze door te nemen. Wat is goed en wat kan nog beter? We gaan daarbij net zo lang door tot het website ontwerp akkoord is.

stap drie

De techniek

Het ontwerp wordt omgezet naar een werkende webshop. We maken een afspraak om te laten zien hoe de webwinkel kan worden gevuld en waar je de video ondersteuning kunt vinden.

stap vier

Het vullen van de webwinkel

Je kunt het vullen van de webwinkel zelf doen, maar ook aan ons overlaten. We doen dan een beroep op tekstschrijvers en/of fotografen uit ons professionele netwerk.

stap vijf

Fijnslijpen

Voordat de webwinkel live gaat, kijken we nog eens kritisch naar de indeling en bezoekerspaden en lopen we de punten van ons eerste gesprek nog eens na.

stap zes

Evaluatie

Mocht je het prijs op stellen, dan voeren we ook nog een evaluatiegesprek. Daarin komen bijvoorbeeld de Sociale Media en Google Ads aan bod.