Zoekmachine adverteren SEA
Direct bovenaan in Google
Snel en hoog in Google
Als ondernemer wil je dat potentiële klanten je snel weten te vinden op internet. Om je vindbaarheid te verbeteren kun je SEO (organisch verbeteren) inzetten of SEA (betaald adverteren met Google Ads).
SEO kost tijd en energie. We begrijpen dat het lastig kan zijn om in een drukke agenda ruimte te creëren om aan je SEO te werken. SEA (of Google Ads) is dan een snelle en effectieve manier om binnen korte tijd bovenaan de eerste pagina met zoekresultaten te staan.
Heb je onze SEO & SEA brochure al gezien?
💡 Tip: Hoe hoger je staat in de zoekmachine des te minder budget je nodig hebt in Google Ads.
Kennismaking met onze adviseurs
Onze adviseurs leren jou en je bedrijf graag beter kennen. Zij inventariseren wensen en behoeften en maken vervolgens een gericht plan.
Zoekwoordenonderzoek en campagnes
Relevante zoekwoorden identificeren. Campagnes opzetten aan de hand van jouw wensen en doelstellingen.
Uitvoeren en monitoren
Continu de prestaties monitoren en de strategie aanpassen als dit nodig is.
Rapporteren
Grondige analyse van de campagnes. Resultaten en aanbevelingen in een rapportage gecommuniceerd op een manier dat het beste bij jou past.
Veelgestelde vragen
- Advertenties domineren de zoekmachines, ze nemen al snel 90% van de beschikbare ruimte in van de zoekmachine voordat je gescrold hebt. Je ziet dat je met SEO echt op plek 1 moet staan, omdat je anders niet opgemerkt wordt.
- Je bepaalt zelf op welke pagina internetgebruikers landen nadat ze op een advertentie hebben geklikt. Zo kun je de bezoeker direct naar de juiste pagina loodsen zonder dat hij nog een paar keer moet klikken.
- Meten is weten. Waar je bij SEO de positie kan inzien en de concurrentie, weet je bij SEA veel meer. Je ziet welke zoekwoorden het goed of minder goed doen (en waarom) en wat de kosten zijn per conversie. Als bepaalde advertenties niet vaak genoeg worden weergegeven kunnen we zien of dit aan het budget, kwaliteitsscore of de landingspagina ligt.