QOOQIE & CM Specialist

Geniet van de voordelen van onze samenwerking
  • Krijg toegang tot gegevens van telefoongesprekken
  • Gratis proefperiode van 14 dagen
  • Begeleiding van experts binnen CM Specialist

Gratis proefperiode aanvragen

Qooqie

Wat is call tracking?

Met call tracking meet je de telefonische respons op al je marketing campagnes. Wanneer je investeert in meerdere marketingkanalen, is het ontzettend belangrijk te meten hoeveel interacties deze campagnes hebben opgeleverd om zo een duidelijke return-on-investment te bepalen.

Waarom gebruik maken van call tracking?

Een campagne die weinig online verkeer en conversies oplevert, kan zeker voor een heel ander soort verkeer zorgen, namelijk telefonisch verkeer! Dit zou kunnen betekenen dat een campagne wèl werkt en het erg zonde zou zijn wanneer je deze stopzet!

Voorkom het risico dat je onjuiste keuzes maakt tijdens de budgetverdeling met als gevolg dat waardevolle leads verloren gaan.

Qooqie dashboard

"Heb ik call tracking nodig?"

Organisaties van groot tot klein in uiteenlopende branches hebben deze tool succesvol binnen hun marketingstrategie weten te implementeren. Hier zijn enkele vragen om na te gaan of call tracking relevant voor je is.

  • Zijn telefonische aanvragen onderdeel van je business?
    Als telefonische respons bijdraagt aan de winst van je organisatie, dan helpt call tracking jou de impact en effecten van je marketingstrategie te versterken.

  • Zijn click-to-call search en mobiele ads onderdeel van je marketing?
    Wist je dat de meeste zoekopdrachten, die vooral met smartphone worden gedaan, in een telefoontje eindigen (en niet in een online actie). Door de opkomst van de bel- button heb je binnen 1 klik direct contact met een bedrijf. 70 Procent van de mobiele zoekopdrachten eindigt volgens Google in een zogenoemde ‘Click-to-call’.

  • Heb je een toegewijd team om inkomende oproepen af te handelen?
    Een potentiële klant die telefonisch contact opneemt met een bedrijf is vaak veel warmer dan iemand die online een offerte aanvraagt. De aankoopintentie is namelijk veel hoger, omdat de beller direct antwoord wil op zijn/haar vraag. Een optimale klantervaring is daarom net zo belangrijk als het vermogen om leads om te zetten in betalende klanten. Een klant hoort geen moeite te doen om met een bedrijf in contact te komen, toch gebeurt dat regelmatig. Van lange wachtrijen en te uitgebreide keuze menu’s tot van het kastje naar de muur gestuurd worden, zijn allemaal aspecten die je kansen op conversie en omzet fors doen slinken. Call tracking zorgt er niet alleen voor dat bellers direct de juiste persoon of afdeling aan de lijn krijgen, ook stuurt Qooqie direct notificaties wanneer er gesprekken worden gemist, zodat deze leads nooit verloren gaan!

  • Is je marketing gedreven door data?
    De druk om rendement op het geïnvesteerde mediabudget te verantwoorden is nog nooit zo hoog geweest. Call tracking voegt offline interacties en conversies toe aan jouw data, waardoor je waarschijnlijk net zoveel inzicht hebt in je oproep statistieken zoals je momenteel hebt met clicks. Doordat je complete data hebt kom je tot nieuwe waardevolle inzichten en besteed je je marketingbudget veel gerichter en efficiënter, hierdoor maximalisser je het resultaat en bereken je een betrouwbare en complete ROI.

Meer dan twee punten die op jouw organiastie van toepassing zijn?

Dan kan call tracking van significante meerwaarde zijn voor je marketingstrategie. Wij kunnen niet wachten onze kennis met jou te delen. Neem contact op voor een vrijblijvende kennis sessie!

Keuze conversie call tracking

Tarieven Qooqie

Het maandbedrag is gebaseerd op het aantal sessies per maand. Gedurende de proefperiode wordt er gekeken naar het aantal bezoekers/bedrijven dat je website bezoekt. Op basis hiervan wordt een schatting gemaakt met een prijsvoorstel.

Let op: het tarief is dus afhankelijk van het aantal bedrijven dat jouw website per maand bezoekt.

Klein

29 euro per maand | 1000 sessies

Groot

49 euro per maand | 500 unieke leads

Custom

Op maat en op aanvraag

 

Gratis 14 dagen proberen?

Wil je zelf eens kijken hoeveel telefoontjes je binnenkrijgt en zien waar deze telefoontjes vandaan komen? CM Specialist geeft je de mogelijkheid om gratis 14 dagen te proefdraaien. Tijdens deze periode kun je onze experts het hemd van het lijf vragen. Is het na die 14 dagen toch niet helemaal wat je ervan had verwacht, no hard feelings.